הרב דוד לאו: גוש עציון גוש של תורה

    יוסי אשר | צילום: גרשון אלינסון No Comments on הרב דוד לאו: גוש עציון גוש של תורה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו ביקר היום בתלמוד התורה האזורי ​בבת עין יחד עם הרב גדעון פרל המשמש כרב האזורי ורב היישוב אלון שבות והרב דניאל סטבסקי​.

    במהלך הביקור בתלמוד תורה, בחן הרב הראשי דוד לאו, את עשרות התלמידים בגמרא ובמשנה על שלמדו מאז תחילת חודש אלול. הרב הראשי לישראל שהתרשם מידיעת התלמידים ציין כי ללא של ספק ניתן לומר כי גוש עציון מהווה גוש של תורה.

    תלמידי התלמוד תורה הגישו לרב מגנטים שיצרו בכוחות עצמם במסגרת המבצע לעידוד ברכות בכוונה, תחת הסיסמא – לפני שאתה מכניס אוכל לפה – תעצור, תחשוב, תברך.​

    הרב דוד לאו, חיזק וברך את התלמידים הצעירים וציין כי הדרך להיות גדול בתורה הוא להרבות בתורה, בגמילות חסדים ובעבודה שבלב​. בהמשך ביקורו בגוש עציון המשיך הרב לאו לישיבת בת עין ונשא שם שיעור בפני תלמידי הישיבה.

    סגן ראש המועצה, משה סוויל בקש להודות לרב הראשי על הביקור ועל התמיכה בתלמידים ועל האהבה שהרעיף לתלמידים. " אני מחזק את ידי הרב על כך שהוא מקפיד לבקר בגוש עציון מידי שנה בחודש אלול".

    מנהל התלמוד תורה, הרב אהרלה ברנשטיין "שמחנו והתרגשנו מביקורו של הרב הראשי. דבריו החמים של הרב נטעו בלב כולם – צוות ותלמידים, רוח של התחדשות לקראת ימי הדין והרחמים"​.IMG_2354

    IMG_2377



    0 תגובות